Märkt för 5 år och framåt

Idag låg jag under nålen för första gången i mitt liv.
Igår bestämde jag och evelinn oss för att vi ville tatuera ögonbrynen efter många om och men. Det var prat om att jag skulle göra det samtidigt med mamma, men jag vet som sagt inte när jag är i Avesta nästa gång. Och jag ville så gärna passa på nu innan sommaren. Så vi ringde till Anette, min morbrors tjej och och fick en tid i morse.
Eftersom att jag aldrig tatuerat mig förr så visste jag inte alls hur det skulle kännas, så nog var jag nervös. Allt gick jättebra. Det kändes mest som att det brändes när nålen var i.
'
Resultatet blev jag nöjd med, har aldrig haft någon speciell form på min ögonbryn som jag varit nöjd med. Så jag tog en *orginel* form för mig så får jag väl måla i någon gång om jag vill ändra eller så. Får även åka dit och fylla på och så sen. Ska göra det om 5 veckor ungefär (det måste man, kolla till och fylla i).
Varför gjorde jag det? Jo för jag har fått mammas ögonbryn och vi båda har så att på ena ögonbrynet så fattas det några hårstrån på ett visst ställe, så man får gå och måla dom hela tiden. Därför fick jag göra detta. Ska bli så skönt att slippa måla i dom.
'
Det tar dock upp till 14 dagar för dem att läkas, så resultatet kommer bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0