18 maj

God eftermiddag på er. Hoppas de är någon som läser iaf, annars kan jag väl sitta och skriva till mig själv iof. Haha. Började min dag med att gå upp 8. Tog en springtur med Ida och Doris i backarna här i Stackmora. Vid 10 tiden åkte jag med ner på orsa, sprang in på Konsum och hämtade några papper som jag fyllde i. Sen gick jag till mammas jobb och satt mig och snackade med några bekanta som kom förbi. En stund senare hängde jag med Jenny och Karin till Stackmora Trädgård och kollade lite. Sen skjutsade dom hem mig hit så tog jag en skrittur med Sofie och hästarna. Blev en premiär tur med min nya snygging, Bella :)
'
Har nyss gjort världens godaste lax med sås. Mmmmm va gott det var. Borde nästan söka till sveriges mästerkok!
min fina älg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0