Säger som Chrille: GRATTIS RODNEY TILL VINSTEN AV BIGBROTHER 2012


hahah jag älskar chrilles blogg ---> http://chrille.myshowroom.se/ <---- Ni som kollade på Big Brother igår kanske såg att Hannah gick ur huset av egen vilja. och hahaha fyfan vilken irriterande sjuk jävla människa. snacka om slut tjej. men dom är roliga dom också.
Roddan dök upp i studion och alla skrek! Han fick gå in i huset halvvägs och hämta ut Hannah, och hon tänkte WOW. Sen gick han in och satt sig där i huset med de andra deltagarna. Och det roliga var att Hannah sa till Gry kaxigt att: jaaa asså, nu när jag inte är med längre som kommer ju tittarstatistiken sjunka enormt,hihihihihi. Och grejen är det att Rodney fick vara kvar i huset över natten, samtidigt som man skulle få rösta om man ville att roddan skulle få bli en värdig deltagare i bb-huset. Jag satt uppe till 2-halv3 i natt och kollade när de festade. redan mer spännande nu när han var med;) lovehim! Idag fick vi reda på om han fick vara kvar, och ja det är klart han fick.
Hela 87% ville ha honom kvar.
13% inte. haha
och de fick in 90 000 röster, vilket betyder att det var ungefär 80 000 som ville ha kvar roddan. Så jag skulle inte vilja vara de andra deltagarna i huset nu, för nu är ju dom ganska så körda med att vinna. Känns som att rodney kommer att kamma hem hela skiten, I hope! men man vet ju aldrig med BB! eller jag hade inte tackat nej att få vara med och festa. 

Ewwe är det vi som ska söka nästa eller nästnästa år till big brother eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Jolline

Hejar på Rodney och Jimmy och Tenny =) Hoppas de är dem i finalen :)

2012-03-21 @ 08:24:00
URL: http://jolline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0