14 Mars 2012

Dagen i bilder


gjorde en såkalla donuts för första gången. och vi hade bara en viss tid på oss, så på 15 min såg det ut såhär. helt okej för att vara första gången ändå tycker jag.
anna och jag njuter i solen

gjorde världens godaste hamburgare till middag. men frisco bröd! mums.
skoldagen gick jättebra. fick lov att ta vinterjackan imorgon var inte så varmt, men blev varmt på dagen. kändes som att jag var den enda som hade vinterjacka haha. somrligt värre. har även pluggat några kapitel i matteboken samt gjort någon engelska grej. nu sitter vi och skrattar åt alla idioter på big brother, sjukt roligt tema dom har denna vecka (sjukhus) och jag älskar hon barbies fina strut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0