vilken jävla dag. - det går bra nu

det är söndag och det säger allt. igår morse så började det att bubbla som fan i köket i diskkon, och när jag gick dit var det fullt med vatten där. så jag kokade upp massvis med kastruller och blandade med olika medel och hällde i så vattnet skulle sjunka. när det gjort det så steg det igen. och jag förstår mig inte alls på såna där saker. men jag lät det vara sen iaf för det åkte undan sen tillslut. men i morse när jag och madde vaknade så bubblade det som tusan. så när jag gick in i köket höll det på att svämma över med vatten. och vattnet var svart också typ (var typ jord utifrån någon brunn eller nå)
så vi ringde akuthjälp så dom skulle komma och kolla upp det och hjälpa mig. men dom skulle höra av sig igen. men eftersom att madde skulle med tåget 16.00 så fick vi lov att springa iväg till saigon och köpa mat. när vi kommer dit ringer dom och säger att dom står utanför. samtidigt som vi ser att saigon är stängt. såjävlatypiskt-skjutmig. sen ringde han som vi hyr lghtn av och sa att dom kommer skicka räkning på att vi ringde dit dom och inte var där. men vad skulle vi göra. så jag och madde gick hem fort som fan för att kolla om dom var kvar. vilket dom inte var. och det var en kvart kvar till bussen gick till tåget. så inte hann vi göra nå käk hemma heller. så då tog vi bara något lätt.
vi hann med bussen iaf som tur var, och hon kom på tåget. så det gick bra. när jag åkte hem åkte jag förbi saigon i stan ist. för jag tyckte jag förtjänade det efter en jävla dag haha. när jag kom hem så ringde jag upp dom igen. så efter ett tag kom det en kille hit med nå pumpverktyg och skulle försöka få loss stoppet. han höll på säkert en halvtimma. men det gick inte. så han fick lov att ringa en spolbil. så nu står det en stor lastbil här utanför så har dom dragit in en fet jävla slang genom trapphuset in i lghtn. så jag hoppas det ordnar sig nu!!! - nu sa dom att dom måste dra in en till slang. jippppppiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0