Hey I heard you like the wild one

hejsan kompisar! allt bra med er?med mig är det bra iallafall, men känner mig liten alone..
var och köpte busskort efter skolan. sen gick jag och handlade. när jag kom hem placerade jag mig i soffan en timme och nörda lite nya appar som jag inte kan dra mig ifrån. löjligt hah. sen gjorde jag lite kycklingsallad och dammsög. sen kom sofie ifrån orsa förbi och hämtade en kassa med kläder som jag tog med ner åt henne. (hon bor här i örebro också)
nu har jag setat här allendes för länge. så jag ska nog ta och göra i ordning mig för sängen och plugga. lika bra att försöka sova tidigt. men jag är lika död för det på mornarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0