Born to die for Chuck Bass

älskar sången, låten, rösten
kors i taket. om endast fyra timmar är jag ett helt år äldre? wow :D längtat efter denna dag länge, och snart är den kommen.
hade en lugn idag förutom när jag kom till gymmet. då var det hårdträning som gällde.
efter gymmet gick vi hem och käkade middag. nu har vi packat och dushat. och tänkte lägga oss i sängen och nöra lite gossip girl. inne på tredje säsongen nu. kollade det sista på anda säsongen igår och jag var så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen när chuck sa till blair att han älskade henne. det var det bästa på länge, har väntat så jävla länge, och där kom dom tre orden. jag älskar dig. ååååh ville bara börja grina, han är så sjukt snygg! hon ska vara stolt att hon fick höra de tre orden av en kille som honom ;)


jajaja, måste kila , älsklings Chuck tjatar att jag ska komma till sängen och mysa. so XoXo , I know you love me;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0