15 Februari 2012


Godmorgon på er :D Hoppas ni sovit gott inatt, det har jag. Hade dock jättesvårt att somna, jag var typ för trött för att sova? hmm..jag alltså..
Jag ville inget hellre än ligga kvar i sängen i morse, men jag tog mig i kragen efter en del snoozeningar och ställde mig och gjorde bacon och äggröra till frukost. Och att cykla i nästan 10 cm snö är ingen hit heller, efter en dag på gymmet då man körde ben. JAG KAN KNAPPT GÅ. stackarslilla Sitter på Kerstins lektion just nu, vi ska snart få gå och käka lunch. Avundsjuk på alla som twittrar om att ni i mora får tacobuffé idag..
Efter lunchen har vi bara en lektion kvar, och det är hantverksteknik, då vi ska sminka!
Vi hörs senare, nu måste jag stänga ner! puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0