Träningspasset 23/5

Träningspasset från i måndags bestod av Bröst & Triceps.
Körde på rejält i ett bra tempo, och det känns verkligen att det händer saker.
'
Förr, när jag gick i högstadiet (8-9an) Det var då jag satt igång med gymmet, försökte vara seriös med det. Men ville då mer bara vara i form och tänkte inte nå speciellt på muskler osv. Så man sprang väl runt på Body Center och provade lite maskiner hit och dit. Sonny sa åt mig att inte köra hela kroppen varje dag,  utan varijera från en dag med ben, en annan dag armar osv. Nickade väl och tänkte väl lite mer på det, men det var aldrig så att man gick ifrån gymmet helt slut som jag gör idag. Och det kan ju har hjälpt ifrån att jag blivit mer seriös, tar inte mer vikter än vad jag klarar i nuläget och håller ett bra tempo, och kör på tills det svartnar, ungefär! Det gör det många gånger. Och då är man riktigt trött kan jag säga. Efter gymmet kör jag alltid cross trainer eller något liknande för att förbränna. De gjorde jag aldrig förr.
Så jag måste tacka min älskade bror som hjälpt mig att göra ett schema som jag följer och passar mig utmärkt! Hoppas vi kan träna i helgen när jag kommer hem ;)
'
Evelinn fotograferade på 3/6 av övningarna jag gjorde.
(och, ja, jag är in action på bilderna så titta extra noga på mina fina miner;)..


Flyes i maskinen

Pushdown

Dips på bänk
Dricker 1 ½ - 2 flaskor vatten när jag är på gymmet. Så nog blir jag törstig ;)
'
Till middag efter träningen blev det Lax i ugn med citronsås & sallad och ett glas mjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0