Dagens träningspass

Stod för Rygg & Mage
Gick ovanligt fort att gymma idag. Och tro mig, det var jobbigt att gymma på mätt mage. Inget hit, kände att jag bara ville sova. På slutet blev det såklart crosstrainer!
en bild ifrån när jag sitter och stretchar.


När jag kom hem var det bara att sätta på sig förkläde som kocken gjorde. Idag skulle jag för första gången pröva på att göra Spenatsoppa, på FÄRST spenat. Gick ifrån mitt egna påhittade recept, och såååklart hade jag ingen grädde hemma. Men det gick ändå, och det smakade gudomligt! puss på mig själv ibland asså :*
sen får vi ju inte glömma vårat egengjorde fieberbröd som är så gott att man kan äta det som godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0