Börjar dofta sommar på riktigt

Nu känner jag att sommaren närmar sig med stormsteg. Gräset är grönt här i örebro och fåglarna kvittar samtidigt som det blomstrar ut på träd, buskar och rabatter. Det är underbart fint. Kan ana att det inte ser lika lovande ut hemma i Orsa? Finns så himla mycket mer jag hade kunnat fota, men den känner lite oprofficionellt att springa runt med mobilen och knäppa kort ;) Vid såna här tillfällen skulle man ha haft en bra system camera. Men måste säga att iphonen hänger med hyffsat på en del bilder så de får väl duga med min ekonomi.
Såg en hel del träd i parkerna här idag när jag cyklade hem ifrån gymmet som såg ut såhär. Sjuuukt fint. Dock är detta en bild lånad från google.
*
Finns det något bättre än ljudet av; Motosågar, Gräsklippare, Fågelkvitter och Motorcyklar? Det gör dagen så mycket enklare. Man blir så himla glad. Bara jag som känner så? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0