25/4

Dagen bestod av hantverksteknik - HPV-vaccination 2 - hantverksteknik - gymmet.
Började ovanligt tidigt denna dag tycker jag 9.15 (börjat 12 två dagar i sträck) hade hantverksteknik och fick reda på något projectarbete vi ska hålla på med en månad framåt. Efter lunch gick jag och mina söta linneor till sjuksköterskan som tog spruta på oss. Måste säga att den gjorde mycket ondare än förra. Men det var bara att bita igen. Slutade två, tog cykeln och drog direkt till gymmet.
*
Körde Biceps & Axlar, gick utmärkt! Riktigt kul! I slutet körde jag på som en tok på crosstrainen så jag var helt blöt av svett. Aldrig varit så svettig någonsin tror jag. Och gissa om jag har träningsvärk från gårdagens benpass.


Bild ifrån igår, fast hade samma gymkläder idag också så inte så stor skillnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0