Tillbaka till verkligheten efter en veckas avslappning

då var man tillbaka i örebro efter en underbar helg i orsa, dalarna. tog tåget till avesta,hoppade av där och klev in i bilen med moster, åke och evelinn. jag slapp då åka själv halva resan det var bra tycker jag. jag är inte ensammänniska. igår var jag på marknaden i rättvik med mamma och herman. sedan när vi kom hem gjorde vi langos, hjärtegott ! runt halv tio gick ut på altanen med sonny, wanja och herman för att se de alla stjärnfall som skulle komma mellan 9-11. det var jättefint, var man än tittade föll en stjärna. verkligen en upplevelse må jag säga, inte varje dag. så man kan ju säga att det var mycket man fick önska sig i går ;-) vid 11 tiden skjutsade sonny och wanja ner mig till en fest som emil höll i eftersom han fyller år idag! grattis emil! tog mig en dans eller två med några sköningar. men födelsedagsbarnet för igår som var andré var som att prata med en vägg haha! nejdå så illa var det inte bubben, men hoppas du hade en grym dag. kul att träffa er! kommer hem på höstlovet nästa gång så ni får väl dra ihop något då kanske? nu var jag ju inte speciellt taggad efter denna vecka som har varit. 
slänger in lite bilder sen om jag har lust, nu väntar käk med min saknade evelinn sedan Gustavsson 3 tr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0