om nu jorden går under imorgon så blir det då sista gången jag ser denna

hej på er alla fina. idag är en bra dag, allt har flytit på och jag har hittat ytterligare ett par skor på lagret som jag skulle vilja äga. men icke. tog lunch med min fina vän sara sedan gick vi in där hon praktiserade alltså vero moda. gissa om det var rea där?! så nu har jag lagt undan 3 plagg. 70 % rea. inte illa.
gick till 5 idag ist för jag skulle vara duktig/snäll att hjälpa till med leveranserna. sedan hem och göra mat med ewwis. men nu sitter jag här. precis duschat och nu ska vi lägga oss i sängen och titta på never say never, bara för att ewwe inte har sett den. ha det bra alla! puss och godnatt

bjussar på en urfin låt som är med i reklamer Beth Sound – Change Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0