Om jag ändå kunde säga, i brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem var den sista du träffade? Evelinn

3. Hur lång är du? 161-162 det beror på vad jag känner för ;-)

4. Vilken var den senaste film du sett? Eva & Adam - Fyra Födelsedagar Och Ett Fiasko. En film jag sent kommer tröttna på, den har varit med enda sen starten

5. Vem ringde du senast? Det var nog min älskade mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? evelinn - ring igen

7. Var är dagens planer? dagen börjar lida mot sitt slut, så jag antar att det blir att kollar på modelljakten sedan lägga mig och läsa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror vad det handlar om, allt går så mycket fortare genom att ringa, men och jag absolut inte känner för det skickar jag iväg ett sms istället.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda...

10. När såg du senast din mamma? Igår,saknar henne redan..

11. Vilken ögonfärg har du? grå/blåa

12. När vaknade du idag? 7.00

13. Har du någon gång hittat en katt? det har väl hänt, har en som springer in och ut i huset i hansjö just nu

14. Vilken är din favoritplats? vart som helst bara jag har mina nära och käraste omkring mig

15. Vilken plats föredrar du minst? min hjärna vill inte komma på det nu

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? svår fråga må jag säga, det vet man aldrig! och absolut inte jag

17. Vad skrämde dig som barn? att man måste bli stor

18. Vem fick dig att skratta senast? min sjuka kusin evelinn

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jag har då inga, vad jag vet

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar såklart

21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och stor T-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? två

24. Vart bor du nu? Örebro

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor och skor, barfoto på sommaren

26. Är du social? försöker då vara det

27. Vilken är din favoritglass? piggelin

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? leva livet och bjuda min underbara på en härlig semester

29. Tycker du om Kinamat? kan du ge dig på

30. Tycker du om kaffe? nej fydå, har inte accepterat detdär med att bli stor än ;)det edna som luktar gott är själva pulvret

31. Vad dricker du till frukost? mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? höger, men det varierar

33. Kan du spela poker? nej, men har gjort någon gång på skoj

34. Tycker du om att mysa? väldigt mycket, de är en utav mina svaga sidor!

35. Är du en beroendemänniska? Det vet jag inte , men hittar jag något jag tycker om väldigt mycket så är det svårt att släppa det. Så kanske lite?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajamensan, den vackra bruden Madeleine Göransson. Vi låg på BB samtidigt.
Sedan har vi Rasmus.

37. Vill du ha barn? ja det vill jag nog, men det ska dröja mångamånga år

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. några roliga meningar på spanska och turkiska också

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tack och lov!

40. Föredrar du havet eller en pool? beror på var jag befinner mig! men helst pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? roliga saker man kan hitta på, sedan mat

42. Äger du dyra smycken? Nejnej, är ingen person som brukar gå och shoppas smycken. Kan hända någongång, men inte ofta alls

43. Har du någon gång testat narkotika? nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ett tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? André, han får en alltid på humör den pricken

46. Välj ett ärr på din kropp? ett fimp märke på ryggen(från en tjockis som stod bakom mig och wanja, medans hon rökte fimpade hon mig och sedan höll på att elda upp wanjas hår, då var det fight kan ja lova)från den absolut bästa veckan på hela året, P&L. Och inte på vilken spelning som helst, utan från HÅKANspelningen. oslagbart, så det märket får mig att tänka tillbaka om hur jävla galet kul jag hade det

47. Vad har du för ringsignal? iPhone singnalen

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja absolut, speciellt en klänning som mamma sydde åt mig, den ska mitt barn få bära.. Så fin!

49. Flirtar du mycket? när jag får chansen

50. Vart togs din profilbild för din blogg? innan en utekväll i Alanya här i Augusti

51. Kan du byta olja på bilen? kanske om jag blir tvingad till det

52. Har du fått fortkörningsböter? nej, inget körkort här inte

53. Vilken var den senaste bok du läste? läser boken SÅLD nu, jättebra och spännande, därimot verklighetsbaserad, synd nog :( så hemskt

54. Läser du dagstidningen? händer väl

55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte längre

56. Dansar du i bilen? nej blir lite svårt va, men kan inte hålla mig tyst om det kommer en bra låt

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 15 kjolar

59. När var du i kyrkan senast? innan sommaren

60. Vilka personer utmanar du? den som utmanar sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0