Mot vårdcentralen


Nämen titta vilken fin morgonpusss ni fick av mig nu!
sitter här och myser ner mig i min onepiece nu, ska bara slänga på mig nå kläder för att sedan ta cykeln till vårdcentralen som jag aldrig varit vid här förut. ska gå in till någon som ska lägga om mitt sår..jag får panik snart, det kliar somfan, men det är bara för att det läker, och det är ju bra. bara för att jag hade sovmorgon och inte börjar förens klockan 11 så ska jag självklart få lov att gå upp tidigt ändå :( fast jag kanske hinner sova lite när jag kommer hem? hoppas det ;-) fast då kommer jag förmodligen aldrig att komma upp. 
ha en fin dag alla!
och gud vad kul det var att så många kollade in här på bloggen igår, jättejuk verkligen, fortsätt med det :D puss från mig

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte berätta hur det är att bo utan föräldrar och i örebro ? och säg några snygga killar i örebro tack

2011-10-11 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0