7 oktober - min sommar

goddag på er! medans alla går i skolan och är duktiga så sitter jag i soffan och tittar på härliga sommarprogram. det får mig att tänka tillbaka på den sommar som just passerat. gud vad härlig den har varit. jag har försökt varit iväg på det mesta och upplevt andra saker men även saker som blivit tradition får man ju lov att vara på varje år, och det ångrar jag inte en sekund. allt ut ifrån
- sköna dagar med mina vänner
- gått ur högstadiet
- sonnys student/bal
- moraeus med mera
- falukalaset
- rix fm festival
- midsommar i orsa
- peace and love
- jobbat hela sommaren
- orsa yror
- leksand sommarland
- våmhusfesten
- orsa vattenfestival
- classic car week
- turkiet i två veckor
- kryssning
det var nog det. finns säkert saker jag har glömt. tänkte att jag skulle slänga upp nå fåtal bilder allt utifrån det jag skrivit upp. så får ni se lite hur det såg ut och hur jag upplevde det!
eller vad tycker ni om det? kanske ingen som vill se bilderna. och nu när jag tänker efter så har jag inte ens lagt upp dem på facebook. opps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0