- Mina framtida smycken jag ska tillverka

vi fick en uppgift som gick ut på att vi skulle rita ner några smycken som man själv kommit på, fick inte vara något som finns nu. och såhär blev det jag kom på. tyckte det var stiligt och fint. i silver med äkta diamanter. kanske ska bli smyckestillverkare? eller vad säger ni. helt ok blev det. var tycker ni om dem? men jag är inte konstnär så det ser inte så bra ut. väldigt dåliga bilder också.
men här är halsbandet som ligger nedanför axlarna och korsar ryggen. fint till långklänning. men kan även vara fint att ha utanpå en tröja!


här har vi ett roligt armbands-ring. det rundar såklart handleden

en rolig spontan uppgift bara. inget mer än så


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a

Handsmycket finns väl redan? :-)

Men fint iaf!

2011-10-24 @ 20:44:22
URL: http://micholsmatilda.blogg.se/
Postat av: patricia

I like it!

2011-10-27 @ 07:58:30
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0