Premiäråk på isen

imorse var jag uppe till ishallen med mina småbröder herman och robin. och hanna och hennes lillebror isak. vi drog en allmänhetensåkning. det håller på hela lovet, inte illa så det blir nog upp och glida någon mer dag! jättekul att vara på isen igen, dock väldigtväldigt ovant. 
kommer så väl ihåg när jag och hanna var upp och åkte varenda dag på lovet 2008, haha störda vi var.

till lunch åkte jag och bröderna ner till farmor och farfar där det bjöds på farmors suveräna pannkakor. gud så gott det var! sen åkte vi hemåt. blev jättetrött och la mig i soffan sen drog jag och red med linnea en sväng. jag red på nougat för första gången, superkul! sen efter det var det bara att följa med nästa brud till hennes stall, så jag och karin var ut en sväng, då jag tog frigge såklart;)'väldigt avundsjuk på robins handskar må jag säge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0