Om man inte vet var man ska, är det ingen idé att skynda sig


Man vet ändå inte när man kommer fram
hej alla som läser min otroligt fina och roliga blogg. eller? det kan ju diskuteras. johanna gör iaf en ny design åt mig så den kommer snart hoppas jag. och om det är något ni vill att jag ska skriva om eller lägga upp så säg bara till, öppen för förslag:) hade världens chilligaste dag idag. vi fick ett varsitt A3 papper som vi skulle göra en färgstjärna på. orkar inte förklara, så invecklat, fick iallafall sluta vid halv 2. jag mår fortfarande inte bra. ont i huvudet titt och tätt och magen och för den delen. sen kan jag knappt svälja så de är rulit. här hemma på min gata i stan har vi nyss käkat kycklingsallad iallafall och ska nu ta oss en prommenad i mörkret. kusligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0