Jag är en vampyr, jag suger och spyr

god eftermiddag på er. sitter och lyssnar på härlig musik samtidigt som jag kärar ner mig i robert pattinson. har lust att gå och kolla på breaking dawn igen, helt ärligt. det var så himla bra. med hur snygg är inte jacob då? men nu vet ni ju iallafall det. hur har min dag sett ut? vaknade vid 8 och hade inte någon lust att gå upp ifrån det varma täcket. men det var bara att ta tag i kragen och göra det, gjorde iordning mig snabbt. käkade frukost med anna och linnea sedan tog vi bussen iväg mot skolan. satt vid mac datorerna på första lektionen och redigerade bilder, sedan käkade vi och vid 12 började den sista lektionen som var hantverk. vi rullade hår och så. tog bussen hem igen och nu sitter jag här. är glad över att ha fått en design på bloggen, men den var tydligen inte helt klar än, men vad tycker ni så länge? snart kommer evelinn hem då ska vi göra middag sen ska jag hmm..jadu? plugga tror jag. det händer ju inte allt för ofta.
jag kan inte motstå att älska denna kille. han är så skön. bra röst, och snygg! dåligt att han åkte ur idol så fort.
-  Emil Elton - Jag är en vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0