Imorgon kommer dagen som jag har väntat länge på

kan ni gissa vad jag ska göra? jag ska åka och hälsa på min bästa vän, Mio. uppe i ljusdal, tar med sadeln min så får jag den gamla känslan som var på våra tider, saknar dig vännen. men imorgon ses vi! längtar ihjäl mig :') lycklig nu!! 2 ½ hela år sedan jag såg honom
- här kommer en bildbomd från våra år tillsammans 06/07 - 09
absolut världens finaste häst
älskar att jag ser ut som en kille på denna bild, även söthanna är med där till höger
detta var året när jag fick honom - 2007

finare häst kommer jag aldrig hitta, guld på både ut & in sidan.
älskar dig vännen :)

Kommentarer
Postat av: Patricia Matsson

blev han triangelmärkt? såg en häst som var sjukt lik honom på en hopptävling i sundsvall :)

2011-11-03 @ 08:36:29
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0