Hemma i älskade Dalarna

Hello dayries. Sitter hemma i korskrogen i avesta och kollar på tv just nu och myser. Jag och ewwe åkte hem igår på dagen. Hade ont i huvudet, halsen och frös jättemycket. Likaså inatt så jag tror jag även fått feber + mensvärk. Rolig osmärtlig helg? :) knarkar i min värjts letter och halstabletter. Vi har nyss ätit tacos och även varit ute i Mattias nya söta lilla hus som dom renoverar i. Blir nog jättebra när det är klart alltihop.

Imorgon runt 1-2 tiden ska vi åka bort till mormors syster(mammas moster) ulla-Britt och äta krockkakor fast vi kräsna barn brukar få något annat. Ska bli kul att träffa släkten lite! Detta är något som vi nästan gjorde jämt förut. Så det blir nog kul, mindre kul att jag och ewwe ska ta tåget till Örebro sen. Vaaaa kul. Ha en fortsatt trevlig kväll alla! Kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0