att vara ensam är skönt när man önskar vara det, men inte när man är tvungen att vara det

helt enkelt. efter en helg full av skratt och prat ifrån mina fina vänner så sitter jag i soffan helt ensam. finns nog inget värre. tur jag har min fina familj som väntar där hemma, för nästa helg kommer jag äntligen hem.
fredagen bestod av en skön chilldag i skolan. vi lärde oss massvis med rouge. intressant? kan vara kul att veta lite trix omkring det iaf. på kvällen cyklade jag och anna till tågstationen där kalle och anton stod och väntade på mig. dom anlände alltså ifrån mora/orsa till örebro. vi tog oss en prommenad hem och lämnade sakerna. sedan tog vi ännu en prommenad - mot willy:s. där vi handlade och mötta upp amanda. när vi kom hem gjorde vi tacos sen tog vi det bara lugnt. skönt att få se lite orsa/mora folk. det var längesen tycker jag i allafall.
lördagen började med att jag gick till stan med bill och bull. lunchade på stan och kollade i lite affärer. fick även syn på min halva bror. nämligen Danny. han och några andra gick in på expresso house och skulle antagligen ta en latte eller två. men jag kände att jag ville inte springa in där och störa. det skulle bara bli pinsamt. haha. men jag får ta och se till så jag får träffa dig snart iallafall. känns som om att om det hade varit någon annan så hade sdom säkert sprungit över hela torget och skrikit ditt namn. och jag vill inte att du ska tro att jag är en sån. du är lika stor för mig ändå, du fine!! lördagskvällen bestod av filmtittande och mys!
det blåser storm här i örebro och ösregnar. jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag vill faktiskt ha snö NU. tänk vad fint det blir ute då. och det är ändå 1:a advent idag. så kanske dags att man ska börja få lite julstämmning?

just nu sitter jag och tänker hur fan jag tänkte igår? jag sprang aldrig in efter honom. nästan stolt.
du är så stilig man! big love to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0