Amanda nu snart Kulturnatten

Hej på er. Jag mår mycket bättre idag efter att få sagt en sak. Har varit jättenervös hela dagen för vi väntar på samtal ifrån hon som äger lägenheten. om vi får den eller ej. hoppas verkligen, annars har jag fan inget mer att se fram emot, så snälla!! nu har jag precis gjort mat här hemma hos amanda, hon och kani sitter och sminkar sig, sötnosar. jag sitter här och är DJ. haha. vi ska snart dra in till stan för att gå på kulturnatten som är som en sjukt stor uppvisning med dööömycket ungdomar, spännande spännande! sara ska uppträda med sitt dancecrew och amandas kille ska dansa med några kompisar i leopard leggins, haha. kan ju inte missa detta :) jobbigt att lämna ewwis hemma bara, men hon får strax sällskap av therse och thildan så dom ska väl ut i kväll. får väl se om jag träffar på alkisarna på stan senare. nej nu har jag ont i fingrarna. vi hörs imorgon. trevlig helg på er alla 

hittade en ybersöt bild på amandas dator på henne som jag bjuder på ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så söt nettis!! :*

2011-11-12 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0