There's a place for us

Kollade på den nyaste Narnia med Stellan och Ewwe igår. Den var helt okej!
Och låten som är på slutet är ju E.M.Ds , hihi. Och den hörde jag live i Torsdags, wööw!!
Idag har jag vart med sengångaren till skolan hennes. Sen åkte vi hem och bakade chokladmuffins, nyttigt va??? ojojoj, vet en som behöver hem och träna :o
Nyss kom vi hem från Johanna, vi har vart där och målat väggord.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt.
Kolla på halv åtta hos mig, för det är från Dalarna den här vecka. Igår var det tydligen hemma hos Billy Opel hah.
Sen blir det filmtime och Big Brother!!!
Imorgon åker jag hem till hålan igen:) fun

Narnia versionen


Den riktiga versionen med snyggingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0