Petra "September" Marklund

Helt såld på hennes nya album!!!!!!
›» September – Love CPR «‹

Kommentarer
Postat av: tutti

jag är ett stort fän til petra marklund love it <33

men har du träfat henne det skulle jag villja

vet att hon är jette send i usa hon är jette snygg

du är vell också jette snygg.... men har du en kille elller det har inte jag jag kan inte sluta att pratta on petra men men jag är jette snygg jag kan få vilka killar som kelst men nu har jag bestemt att jag ska vara singer hur många år är du är du 10år 20år 30år 11år 50år55år eller........

KAN JAG FRÅGA NÅGRA FRÅGER ELLER....

1,om du har den bästa bloggen och vinner vad sulle du göra

2, om en kille fråga på dig vad sulle du seja



3,om du fick se mig ville du bli kompis m,ed mig??



4, vad skulle seja om din kille gör slut??



5,vem äer din dröm kille??



6, vcad heter du<33

TACK ATT DU SVARA PÅ MINA FRÅGA<333

2011-03-13 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0