NHL-kväll med dom BÄSTA

André och Kalle räddade min kväll!!!
Efter att Sabina åkte hem visste jag seriöst inte vad jag skulle hitta på.
Sonny hade förfest här med sina polare, så det var livat lite här och där haha.
Mamma åkte nämligen till Avesta i morse med Ola och Herman!
Vid 8 dök iaf Kalle och André upp :)
Vi kollade på melodifestivalen medans vi väntade till vi skulle få tillbaka datorn från Sonny och dom.
Sen satt vi som vanligt och kollade på massa klipp på youtube. Kollade även upp vilka artister som ska till P&L, så funderar skarpt på att köpa biljett :D
När sonny och dom väl åkte så gick vi ut i herbre och hade NHL tunering , haha.
Jag SPÖADE André, wooooho!!!
men fick stryk av kallllllllllle.
aja jag var bäst, tycker jag :D hihi
men andré låg för det mesta och gregglade på Mimmi Sandén som sjöng på nått klipp. haha andre ♥
slänger upp lite bilder från kvällen, vilket inte var så många.
Nu sitter jag här i min ensamhet och ska gå och lägga mig, i morgon ska jag upp och jobba.
vad är felet med min kusin? :( hahaha så störd!
bjuder på en bild på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0