Dålig uppdate

Heej! Förlåt för att jag var så tråkig och inte gjort något inlägg.
Men har inte setat mycket vid datorn, och när jag väl har gjort det så har jag haft annat för mig eller inte orkat.
Så jag uppdaterar lite om vad jag har gjort under dagarna.
  • Torsdag: Var i Grönklitt hela dagen och åkte skidor. Kom hem vid 17.00, bytte om sen tog jag bussen in till Mora. 19.00 var det dans! Sen kom pappsen och hämtade mig :) Åkte hem till han och fick i mig lite käk, sen bytte jag om och hämtade upp Inez, då drog vi på Hockeyträning. hahahahhah och ja... Vi var 3 st på träning, seriöst va? :D Det var jag, Inez och Frida! Men det gick bra och jag tror jag aldrig vart så svettig någongång i mitt liv och då har jag ändå gjort ganska mycket ;) haha. 
    Efter träningen kom kusinerna från Avesta och hämtade mig så skjutsade vi hem Inez. 
    Sen kan jag säga att jag var lagomt slut. Hård dag!

  • Fredag: Orkade inte skolan...jag var så jävla trött sen gårdagen. Så jag följde med Mattias, Ewwe och Stellan ner till Orsasjön där det var Speedweekend on Ice. Var riktigt kul att få se alla roliga byggen!!!
    Var där nere hela dagen, blåste ganska kallt då och då. Men det var soligt och fint, och det ska jag inte klaga på!

  • Lördag: Jobbade hela dagen! Sen kom jag hem runt 17 tiden , då duschade jag sen åkte jag och mamma in till mora och handlade. Ewwe och dom åkte hem efter ännu en dag på sjön! 
    Sen gjorde vi tacos, sen var det dags att titta på Melodifestivalsfinalen. Och det förstörde min dag. 
    Röstade och röstade på Danny, men tammefan så gick Eric Saade ändå vidare. Jävla fjortisar som röstar på honom bara för att han ser bra ut, men har ni hört hans låt eller? Den SÖG. Lycka till Sverige!!!!! :) 
    Låten lät precis som alla andra hans låtar.
    Jag vela helst att Swingfly skulle vinna, men dom hade ju ingen chans. Så jag röstade på Danny. Tänk att han jämt ska behöva hamna på mållinjen..men snart får jag träffa honom iaf! hihihihi

  • Idag: Har jag jobbat, kom precis hem! så jag har inte hunnit gjort så mycket mer. Ikväll är det Solsidan!!! woho.
Kanske slänger in något inlägg senare! Puss så länge








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0