SUNDAY

Förlåt för min dåliga uppdatering i helgen..
Men det har ändå inte hänt något speciellt :) berättar lite kort
I fredags sov jag hos Inez, och ja vi gjorde inget speciellt. Sen igår åkte vi till stan en snabbis , sen kom Wanja och hämtade mig! Då åkte vi hem till pappa och väckte sonny, efter ett tag drog vi till en hockeyrink och åkte lite skrillor.
Men saaaaatan vad jag får ont i fötterna....men det gick bra iaf!
Runt 18 tiden åkte jag Robin och pappa till faster och kent på middag. Vi grillade kött och åt hasselbackspotatis & grillsås till de, suveränt gott!! till efterrätt fick vi hallon och glass
Vi var där till 10 senast, då skjutsade pappa hem mig till mamma och här var moster också! hon kom i fredags:) men nu har hon åkt hem
'
Nu har jag precis kommit hem från Olas mamma som fyllde år idag, där vi fick smörgåstårta & marrängtårta! mums
men guuu så uppsvälld jag känner mig nu! här i veckan blir det hårdträning
'
Ikväll är det Solsidan, MISSA INTE ;)


fick med mig en liten plånbok hem igår från guldfynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0