SIMMAT MED SANNA

Hej på er! I natt har jag tydligen pratat i nattmössan, haha. Sara ba; Nanette är du glad? i morse sa hon det.
Jag fattade inte men sa iaf ; Ja, vadåra? ;)
Då sa hon att jag hade legat och skrattat inatt och pratat. haha lite kul
Sara shampoonerade mitt hår och masserad hårbåtten! superskönt:)
Sedan lockade hon hela håret. har bilder på min mobil, men hittar inte usb kabeln.........
Halv 1 åkte jag in till mora med mamma och Wanja, först släppte vi av Wanja hemma, sen åkte jag och mamma in till stan, vi gick in på H&M direkt, och jag kan säga att jag föll för en jacka! Så den köpte jag såklart ;) men nu hemma slog hon in den och sa att jag får den på torsdag när jag fyller år. hahaha så söt
Sanna kom och mötte mig på H&M sen gick vi direkt till badhuset. När vi gick in vid bassängerna sa sanna att det var några som ropade på mig, men det såg inte jag haha. Men det var iaf Sonny, Stunis och Mackan såg jag ;) dom var där och hade styrkeövningar.
Jag och Sanna simmade iaf ca 10 längder:) fick en bok av henne som alla ♥sdag- och födelsedags present. Tack så jätte mycket snygging:)
Nu ska jag upp boken och läsa!!! verkar superbra
sanna, puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0