ÄNTLIGEN FREDAG

hej på er!
kom nyss hem från gymmet :) tränade lite armar med hanna idag! invigde mina nya träningsbyxer också. hehe
fått nytt schema i skolan så nu slutar jag 13.20 på fredagar och inte 14.45 som förut :o verkligen skitskönt måste jag säga.
hade teknikprov idag om elekronik, och ja..jag fattade inte ett skit. Eije säger jag bara. haha :)
glömde skriva igår att när vi var på isen så kom det några jävla eparaggare bakom med spark, eller jag åkte om dom först och då sa jag nått. hehe men iaf så körde hela jävla bunten på mig bakifrån , så jag ramlade såklart och trodde att jag rev upp hela min jacka, för jag kom åt piggarna längst ut på sparken. gjorde ont somfan! sen kände jag att det sved och då kollade jag, då hade det blivit ett fett jävla rivsår som blödde. inte mysigt. snyggt med ett ärr på ryggen..
och idag på gymmet kom jag åt med benet på en vass sak. så där rev jag också upp. men det gick inte hål i byxorna som tur var!!!! fyfan inte lätt attt vara klantig
och nu tänkte jag ta mig en dusch. men då fungerar inte vattnet :o KUL.
funkar inte hos grannarna heller.
ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0