ALLA HJÄRTANS DAG MED BRÖDERNA KARLSSON


sitter hemma hos sara just nu, sover här ikväll :)
idag simmade vi på idrotten annars var det inget speciellt i skolan.
efter skolan kom mamma och hämtade mig iaf så åkte jag hem och städade och packade, sen skjutsade hon ner mig på orsa till ungdomsmottagningen där jag mötte upp sara :) sen åkte vi hem till henne och käkade pizza. och nyss kollade vi på halv 8 hos mig.
och nu blir det filmtime!! BRÖDERNA KARLSSON
äntligen ska jag se den , alla säger att den är så bra ;)
iaf så i morgon åker jag ner med sara vid 10 till hennes praktikplats  eftersom jag är ledig. så hon ska fixa mig i håret lite. sen tar jag bussen till mora, fika och simma med sanna:)
ha en fortsatt trevlig alla ♥s dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0