Tillbaka i Örebro efter en lång helg i Orsa

hallå alla, hoppas ni har haft en lika fantastisk helg som mig? :D har äntligen fått sett första snön för säsongen. dock var det inte mycket snö att komma med, men snö är ju snö?
- torsdags: åkte hem efter skolan, gjorde käk med mamma och bara myste framför tvn.
- fredags: tog bussen in till mora med herman för att luncha på stan med wanja och kolla runt lite. åkte sedan hem till henne, tills mamma hämtade upp oss där. åkte till affären och handlade tacos som vi skulle käka. på kvällen kom sonny och wanja hem. mot 23 tiden drog jag ner till bygdegården på någon fest och träffade lite vänner. trevligttrevligt! 

- lördagen: bakade lussebullar med mammi. på eftermiddagen tog jag, sonny, wanja och krisse bilden och rullade mot leksand för hockeymatch. leksand - örebro, skitspännande match. dock vann örebro. åkte på resturang bosporen som slåster på såren och käkade gott. sen åkte vi hem och tog det piano ;-)

- söndagen: mora en sväng med sonny och wanja, hem och hälsade på pappa. sen hälsade jag på farmor och farfar. på kvällen tog jag och herman ett bubbelbad och bakade sedan pepparkakshus. 

idag har jag varit vid tandläkaren på morgonen och spänt rälsen, öm i hela käften nu. alltid lika skönt. 
tog tåget på eftermiddagen ner mot örebro. nu har jag och ewwe nyss varit och handlat, storhandlat verkligen!! bara kött och grönsaker och frukt. här ska nyttas, en cola på det. hihi 
kan bjuda på en fet låt medan ni kollar genom bilderna från helgen
killen som kan drömma;) vi får väl se vad tomten kommer med herman!
är du sugen på då wanja? 
söt lillebror man har. vaknar och på nattduksbordet är en liten kalenderjulklapp. hihi aww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0