Purplepinkredorangeyellowlimegreenblueblack - Flashing Lights

sköng tung dubstep


såhär såg våran lektion ut idag. vi satt och skuggade ihop färger med varandra och gjorde så vi vågade göra mer intensivt! kulkul. men man vågar aldrig göra sådär i ansiktet. min hand till vänster som jag har gjort och sannas till höger. visst blev det ganska snyggt?
jag ljög faktiskt för er igår.det var inte snällt. jag var nämligen aldrig ut och sprang, för evelinn kände sig inte bra så jag kunde ju inte bara dra ut själv i mörkret. då skulle man väl bli våldtagen eller något. men idag hoppas jag att vi ska ut en sväng, för det behöver jag. och jag har slut på fantasie, vad kan vi käka idag? kom med idé. blir tokig haha. annars blir det bara sallad som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0