Nanne ger dig allt du vill ha. Nä Nä Nä Nanne Nä Nä Nä. Alla Nannar på nu!

Min kväll igår i bilder
kopplade i min låt i högtalarna och började tagga
fick skjuts till amanda. där linneorna kani och amanda var. så vi började göra i ordning oss

- och ja. här skulle det vara två till bilder men dom ville inte komma upp.

här på bilden ser ni iallafall en sliten tjej. som hade det jättekul men alla sina underbara vänner. dock satt hennes nya värdelösa BH inte fast mer än en timme typ. så hon fick ha sin arm över bröstet hela tiden när hon dansade. JÄTTEKUL verkligen. nej fyyyfan vad den förstörde min kväll. hade kunnat släppt loss så himla mycket mer om det inte vore för den den BH som skulle vara så himla bra. nej dra åt helvete. imorgon åker du tillbaka till butiken. sånt skit vill jag inte äga.
och sista bussen hem missade vi vid halv 3. så vi fick sitta ut och frysa ihjäl. för jag kunde inte gå för jag hade så fruktansvärt ont i mina fossingar. såg tydligen ut som en brunstid ko i klackskor när jag gick sa linnea? måste ha varit en fin syn. nej men jag får lite ont när man har gått i dom i 7-8 timmar. så jag fick även en blånagel på det. fattar ni??? två jävla blånaglar av dessa skor. är det ens möjligt? förut fick jag på vänster stortå. och nu på höger. det går inte bra nu. men jag hade en bra kväll för det, så inte ska jag vara ledsen för det heller! tog en taxi hem tillslut iallafall

juste, älskar att texten under bilderna inte fuckar :D fmlfmlfmlfml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0