nanetteoscarson @ instagram


här har ni mig. drog till en liten pose medan jag gick förbi spegeln. händer inte alltför ofta.
har eran dag varit bra? det har min. kändes lite meningslöst att man ens gick upp till skolan i morse dock. (för det första så hade vi egentligen sovmorgon till 12 idag men började halv 9 p.g.a det är lucia) gick upp och satt mig i frisörsalarna där alla andra klasser satt ifrån hela hantverksprogrammet. mycket tjejer där killar ;) vore ju som rena paradiset för er, bara att välja ut. alla är så fina så! okej nanette. nu så. vi fick lussebullar och festis. men jag tyckte vi kunde få julmust eller glögg ist. faktiskt. men icke sa nicke. sen lyssnade vi på julmusik och kollade på sunes jul litegranna.  kvart i 10 gick vi ner till sporthallen där det var lucia. så fina alla var. och vad klassigt dom sjöng. annat än högstadiet. haha. det måste jag säga!! och killarna sjöng tom, och fjollade sig inte. märks att dom också växer nångång. sakta men säkert ;-)

slutade strax efter tio och tog på oss ytterkläderna och traskade iväg till stan. där jag köpte min första julklapp för i år. stolt. sådär bra tajming med två veckor kvar? julen får aldrig vara utan stess, är det inte så? nej men såhär är det faktiskt. att jag har inte pangar. jag är en fattiglapp. inge kul nu. jag vill köpa julklappar åt alla mina nära och kära. vad köpte jag mer då?.........jo juste. en bh som jag kan ha under dressen som jag ska ha på lördag. den är urringad där bak och man bnyter runt nacken så tänkte att en sånhär bh utan band skulle vara bra. en sån man bara klistrar fast på titsen. hoppas den sitter kvar då? annars blir det inte kul för mig. sen köpte jag silicon plattsulor som jag kan lägga i klackskorna så jag inte får ont när jag dansar. kan märka det ibland när man har burit dom skorna i drygt 6 timmar och sedan ska ta av sig dom. då är det nästan så att man vill gå på tå hela tiden. blir lite stelt sådär.

nu väntar jag till evelinn ska komma hem så vi kan ut i ruggvädret och springa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0