Jag älskar dig!

Jag skulle aldrig klara mig utan dig. Så fort jag inte får vara med dig så saknar jag dig så enormt, bara att sova utan dig en natt är hemskt och då ska vi inte snacka om flera nätter.. du är min andra halva nanette, utan att överdriva. Jag är så otroligt glad att jag har dig, nästan alla vet hur lätt jag blir irriterad och arg men med dig så är det nästintill omöjligt. jag bara skrattar åt allt när jag är med dig. Kan inte ens bli arg när du gör b********, eller nyper mig och ska slåss hela tiden! inte ens när du spottar mat på mig! haha.. vår humor och hur "gulliga" vi är när vi busar är en annan femma.. Nanette, du är bäst! jag älskar dig nu, imorgon och föralltid oavsett vad!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0