I örebro ser det ut som att det blir en vit jul i år

exakt. det är grönt här i örebro och hemma i dalarna är det vitt. tacka vet jag dalarna :) kom ner till örebro idag med evis. och jag har blivit fast i wordfeud igen. kul. @nanetteoscarson. där har ni mig.
åkte med evelinn till vivallaskolan och hjälpte till på läxhjälpen halv 3 sen storhandlade vi på vägen hem. satt oss och spelade lite mer wordfeud sen tog vi på oss joggingskorna och sprang en halvtimme. sen gjorde vi några styrkeövningar och stretchade. ställde mig vid spisen och gjorde laxfilé i ugn med potatis och sallad.
och justja. när vi var påväg till tåget kom jag på att jag glömde rakhyveln hemma i korskrogen. lika så evelinn också. jätteroligt för oss. eller? så nu fick vi lov att köpa engångshyvlar. och för er som inte visste det så avskyr jag dom. jag cuttar jämt upp hela mig. så fick lov att ta de extra försiktigt nu så man inte är helt sårig till helgen. men tror ni jag klarade det? nejnej på tok. klart jag skar mig lite på benet här och var. så nu är jag omplåstrad och fin.
vill ni veta vilken den bästa rakhyveln är? jo ingen mindre än, VENUS BREEZE.
nu blir det läggdags för min del. lucia imorgon. godnatt fina
juste vi får inte glömma att KENT ska ju till peace and love. inget jag lyssnar på. men du kanske gör? dra dit vetjag, inget att ångra nånstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0