Fyra av fem toasters för Lá Fondells nya album


Bild 1 & 2 ifrån igår
Bild 3 ifrån idag
Mår ni bra mina kära läsare? det hoppas jag. idag åkte evelinn hem till dalarna och lämnade mig. jag blir som sagt kvar själv till torsdag då får jag rulla hemåt.
min dag har sett ut så här.
gick upp 11
åkte till skolan och skulle ha svenska men vi hade ingen så jag gick och käkade julkäk
hade fackteckning som enda lektion
följde med mina tjejer till stan. köpta de sista julklapparna. eller jag kanske ska köpa en till imorgon. men sen får det vara bra. hehe.
handlade innan jag åkte hem. ställde mig vid spisen direkt och gjorde mat. plockade undan här hemma och sitter vid datorn nu. ska lägga mig i sängen och skriva roman nu tänkte jag. borde egentligen ha packat, men de får bli av imorgon. gud vad svårt det kommer bli. ska vara borta veckor nu. och det är julfirande, skidåkning, några dagar levandes i sälen, och fira nyår. kul ska det bli. fffyra dagar kvar nu bara. längtar sönder
amandas album här - Amanda Fondell – All This Way mina favoriter är all this way, made of & hey ya

TIPS!!! - är ni mer intresserade om vad jag gör på dagarna , check it's out instagram@nanetteoscarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0