fucking ewzter här.

nu är det nanettes otroligt grymma kusin som skriver!
Nanette är allmänt kåt så hon orkar inte skriva utan hänger i sängen istället. hon låter ganska mycket.fy!
Jag tycker om henne ändå. eller nej jag älskar henne, så där jätte skit mycket!
Jag har en önskan. att nanette ska bo kvar stanna hos mig forever. jag tycker om att göra punkter. tamam
btw det heter pula och inte mula. det heter ispärla och inte iskoka. Nanette vet inte det:(
jag och nanette var och badade igår. var inte så kul. vi är fega. vill inte prata mer om det. vi badade med hajar iaf. små sådana!
jag blev väldigt glad att se det nanette skrev om mig i förra inlägget. hon är absolut bäst.
hejdå!
när jag tror jag är nå.
mitt fina riktiga jag. pusss
hon har inte lika fin utsida som insida. tycker om henne ändå<3
hon tar mig ofta på rumpan. gillar de(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0