Fina, soliga, kalla, vintriga december dag

hej på er. då har redan halva helgen gått. har ni haft det bra så länge? det har iallafall jag.
åkte till lussebandyn igår vid 8 på kvällen. kollade på johanna och några till som dansade och kollade på bandy. sedan åkte jag hem till viktor med några och chillade i hans lägenhet. vid 00.00 åkte vi tillbaka till koppardalen och kollade på mer bandy och dans. träffade även på jonis och mina fina släkting jennifer :)
kom hem efter 2. somna på stört.

upp och klä på sig, borsta tänderna och tvätta sig i morse raskt sen drog jag sandra tias och ewwe till borlänge. dom skulle till karins handkraft och kolla sig lite. även moster mormor och morfar var där som åkte tidigare. käkade lunch ute. och kom hem för en lite stund sen.

nu håller festnissen evelinn på att göra i ordning sigför utgång. och jag sitter i soffan och degar. funderar vad jag ska hitta på..hm. kanske ska träffa emelie och jennifer. men bara kanske. annars får jag mysa hemma med moster :-)
 


hennes topp/klänning skulle inte setat fel nu till nyår.

påtal om nyår, vart ska man vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0