Club Noise - Christmas edition



nu är det bara fyra dagar kvar. då är det dags för örebros största gymnasiefest. ni ångrar er inte. det kan jag lova. dom har även börjat fundera på att dom kanske ska ta dit rebecca och fiona till en annan gång. det kan man inte missa!! men kom ner till örebro nu på lördag och häng med och dansa till skön musik.

förra gången jag var på gymnasie fest var det bekvämt. men det var på en mindre gymnasie fest: grisfesten. då var jag klädd i träningskläder och springskor. det var urskönt. men denna gång blir det att lida pin om man ska vara fin. det blir en shortsdress ifrån bikbok med mina Nia skor ifrån nelly.com

tagga sönder nu Tiësto – Work Hard, Play Hard (Paris Fz & Simo T's Contest Winning Remix) (feat. Kay)

hoppas vi ses där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0