grillllllmys

Har haft fullt upp till nu. Så slänger in lite vad jag har gjort de senaste dagarna.
I torsdags åkte jag hem till pappa efter skolan, vi firade honom osv eftersom han fyllde år i tisdags.
Grillade och gjorde annat kul, sov även över i Mora också:)
Igår var det första lovdagen så då tog jag en rejäl sovmorgon. Sen åkte jag hem till marknaden och gick med Herman lite, var även upp till Ullis med mamma i stackmora, men hon var inte hemma så vi satt och fikade med Micke! Fan så varmt det var igår , men det skulle bli varmare idag :D
Igår kom också Jennifer, Tony och Anette :) riktigt kul! det var längesen
Nu har jag ingen ork att skriva något mer, ska gå och äta en god frukost nu sen ska vi kila upp till grönklitt och sola.
Tänk er att det är snö kvar där än, lite sjukt.
vi hörs säker senare.
puss
bilder från torsdag

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

vilken fin vovve =)

2011-04-26 @ 12:48:33
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0