Should've kissed you?

Chris Brown – Should've Kissed You
'
legat och kollat på massvis med big brother avsnitt. (korta snuttar)
sen jag har fått smoothie av min yber gulliga mamma! puss på henne
'
skulle slutat 14.45 idag egentligen , men det är kaos i våran skola just nu. Fattar inte vad dom håller på med? Idag fick vi vårat 7e schema sen i höstas. Inte undra på varför alla ungdomar i skolan kommer till fel lektioner.
Så vi skulle inte ha idrott idag egentligen utan slöjd. Så då gick vi dit, och där var plöstsligt hälften av alla nior? Då sa dom att vi skulle ha idrott helt plötsligt, ja jag säger då de. KAOS.
Så då gick vi till idrotten och fick reda på att vi skulle köra beeptestet i morgon ist. Så då fick vi fritt, och då drog jag hem! orkade verkligen inte sitta i skolan 2 timmar för att vänta på en mattelektion på 40 min. Åså ligger jag lite före ändå, så det gjorde inte något tycker jag. hihi
Jag kom hem, sen tog jag mig en skön springtur! Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt!!!! seeeeenast 10:)
'
här har vi kul med camen
visar mitt uuursnygga nagellack också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0