hänger ut i sängen efter en trög dag

hej på er godingar!
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på skön musik. Det tycker jag att jag är värd efter att ha jobbat en skitdag som denna, det regnar stupikvarten, nog är väl det bra då försvinner ju snön. MEN JAG VILL HA SOL
Jag ska faktiskt ut och springa snart tänkte jag iaf.
Ikväll är det Big Brother, gud vad jag längtar! Hoppas Vansessa åker ut, och INTE smarta Rodney som har gjort att han blivit staffnomenerad. Missade programet i fredags kom jag på? de måste jag kika på innan.
I morgon är jag ledig, ni anar inte hur skönt det ska bli! Tänker njuta sönder. Dock måste jag plugga.. hoppas på dunderfint väder så jag kan sitta ute i solen, men som det ser ut nu så är det inte så stor risk för det.
titta här vilken gammal bild jag hittade. Sen 7an tror jag? Minst två år sedan.
Kanske har utvecklats lite iaf. Shiiit, kolla in min kropp. MINI or what. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0