Coconut tree

Dagens låt - Mohombi – Coconut Tree
Uppdaterar med bild från igår, lite tråkigt med cambilder. Blir så dålig kvalle.
Igår så var jag ute och sprang, och som sällskap hängde Herman med på cykeln. Men jag varnade honom att han inte skulle orka uppför backarna och jag pallade inte gå med den upp som jag gjorde sist. Men klart han skulle orka det. Så han fick väl hänga med då, men det var väl jag som fick ta och gå med cyklen tillslut. Men det ränknade jag väl nästan med ;) Sen plockade jag iordning på rummet. Men blev ju knappt någon skillnad.
Nej nu orkar jag inte med det längre, nu vill jag möblera om! Kan inte ha det likadant hela tiden, det blir tråkigt.
Ska flytta ut min garderob till tvättstugan som är brevid sen fixa en dubbelsäng och en fet TV. Sen ska det vara STILrent! Inte en massa jävla skit.
Idag skulle jag egentligen till tandläkaren men kom ju på att jag hade Nationella proven i Engelskan. Så jag tar tandläkaren på måndag. De nationella gick faktiskt bättre än jag förväntade mig, eller det kändes iaf bra. Sen kanske det inte blir så kul att se resultatet. Men läsförståelsen gick bättre än hörförtåelsen kan jag ju berätta.
Vid 13.00 gick vi som ska spela Skol fotbollen i Noret på Tisdag, ut till Sporthallen och tränade. Och fyfan va drygt det var, Lydia var ju inte med på träningen så vi fick ju inte vila någonting. Men på tisdag tar vi dom, ellerhur? ;)
Efter träningen åkte jag in till Mora med mamma, Ola och Herman. Jag gjorde mitt syntest och Sigge sa att jag ser som en hök, så det är ju bra;) Nu ska bara papprerna skickas in, sen blir det farligt ute på vägarna!!!!
Fixade även min klocka osv. Nu är jag hos Hannah-panna, sover här inatt !
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0