bowlingmästaren

måste ju skryta lite ;) haha nejdå.
Kom nyss hem från en super trevlig och rolig firmafest med orsa grönklitt på bowlingen.
Vi åt god mat, och bowlade :)
I första serien fick jag 147 poäng, och efter två serier hade jag 254 tror jag.
Sen sprang jag runt med Kalle och spelade lite spel, sen dansa jag och snackade med trevliga människor.
På slutet var det prisutdelning.
3:e priset gick till sämsta spelaren, någon från tomteland. 23 poäng på en serie tror jag det var? haha
2:a priset gick till bästa laget, tomteland.
1:a priset gick till den bäste individuella spelaren, och det var tydligen jag, ahhaha. Så jag fick få fram och ta i mot en pokal, lite oväntat kan jag ju säga ;) Men riktigt skojj!!
Var ju även i Falun idag, fick med mig lite grejjor. Men det får ni se i morgon. Nu ska jag gå och sova, för klockan 07.45 imorgon ska jag vara i Mora hos tandläkaren, KUL :)
godnatt alla sockertoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0