åsna

hemma nu från jobbet! hängde med Ronnie i kiosken idag, hahah vilken kille! så jävla kul
nyss pratade jag med både Karin och Inez.
Karin har köpt tillbaka sin häst Katinka nämligen som jag ska hjälpa henne med, men som sällskap till den har hon lånat en ÅSNA som heter Doris, gulligt värre ;) så den lär jag väl få rida tillsist...haha
'
Sen snackade jag med Inez, hon har vart borta och provridit massa hästar! Kanske hittar på något senare. bara jag hittar skjuts dit sen tar bussen hem, för ska ju upp och jobba i morgon också!!
Var meningen att jag skulle vara med Hannah ikväll men hon skulle tydligen vara med några andra nu..har lite svårt för såna människor, men jaja. Det är hon som väljer:) Jag vill ju inte direkt känna mig som reserv, men näää usch orkar inte mer nu
Så vi får allt se vad som händer ikväll helt enkelt.
Mamma har vart hemma och städat hela dagen, så duktig! Och herman och ola åkte till falun i morse på nå skotertävling.
Det gjorde sonny nyss också, sen i kväll ska han ut på Etage! :)
nu tänkte jag faktiskt att jag skulle ta mig en springtur! seeya later
men dom är ju bara FÖR söta med sina "små" öron :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0