skitväder

halllå där! hann inte blogga igår så skriver lite kort om vad som hände , vilket inte var nå speciellt.
skola till 14.00 sen åkte jag till mora med mamma och tog en fika och träffade mammas kompis, sen gick vi in på lindex, fick med mig en supersöt svart spets bh. har ingen bild , men sen iaf så fick vi lov att åka hem.
kom hem vid 5 ungefär , runt 6 kom sonny då åkte vi ner till gymmet och körde ett stenhårt pass, iaf jag ;) var helt slut efter verklien! glodde sedan tv resten av kvällen.

Idag gick vi till 14.45 drog till gymmet direkt efter. halv 5 kom mamma och hämtade mig och kom hem för ett tag sen :) nu ska jag åka ner och hämta min sadel och hästsaker hos jackson, sen blir de IDOL!!
imorgon åker jag och elin till mora och träffar sanna:) ska bli trevligt, var längesen jag träffa henne!

ni får ha de förjävla bra så hörs vi i morgon :D pussslovers

här kommer några cpbilder på mig och karro från syslöjden igår
vi hittade en varsin supersnygg mössa, men inget slår den jag har på
mig! LEKSAND (L)






Kommentarer
Postat av: Karroo

Wooohoo sista bilden är kung :D

2010-09-15 @ 16:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0